Superflot Mercedes GLE 350 fra 2015 med 146.150 kilometer Leasing kan leases som privat, erhverv eller split

Førstegangsbetaling: 59.000
Leasingydelse: 3.990
Restværdi efter 12 mdr. 184.000
Alle priser er +moms.

Det får du for 3.990,- kr om måneden:

Adaptiv fartpilot, svingbart træk (elektrisk), el-soltag, glastag, luftundervogn, læderkabine, el-indst. førersæde m. memory, el-rat, 360° kamera, aut.gear/tiptronic, ratgearskifte, alufælge, fuldaut. klima, 2-zone klima, oliefyr, fjernb. c.lås, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, 4x el-ruder, el-spejle m/varme, bakkamera, parkeringssensor (bag), parkeringssensor (for), automatisk start/stop, el betjent bagklap, dæktryksmåler, adaptiv undervogn, elektrisk parkeringsbremse, træthedsregistrering, cd/radio, dab radio, navigation, multifunktionsrat, håndfrit til mobil, bluetooth, usb-tilslutning, armlæn, isofix, læderindtræk, splitbagsæde, læderrat, el-komfortsæder, automatisk lys, fjernlysassistent, kurvelys, led kørelys, fuld led-forlygter, airbag, vognbaneassistent, blindvinkelsassistent, automatisk nødbremsesystem, tagræling, mørktonede ruder bag.


Kontakt os på 70 22 44 28 for yderligere information!

Dansk Splitleasing A/S

link til Motor magasinet:https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/659845/ugens_bil_hos_dansk_splitleasing

Splitleasing er skabt for bilister – ikke revisorer

Bag Dansk Splitleasing står en revisor, som i de sidste 15 år har forsøgt at stikke en kæp i hjulet på komplicerede beskatnings- og vurderingsregler. Hvorfor gør det besværligt, når det kan gøres nemt og enkelt, spørger han? Dansk Splitleasing har især tyske premiumbiler som Audi, Mercedes, Porsche og BMW på hylderne.

Dansk Splitleasing har i mere end 15 år været eksperter i at finde attraktive og topudrustede biler med nedsat afgift til det danske marked for splitleasing.

Det er ofte premiumbiler som Mercedes, Audi og BMW, men også vans og papegøjepladebiler er på hylderne, ligesom el-biler i stigende grad bliver en del af udvalget.

– Splitleasing går ud på at dele bilen og udgifter på to selvstændige leasingaftaler – én til firmaet og én til den daglige bruger af bilen, fortæller direltør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing.

Steen Eintoft er revisor, som sætter en ære i at befri sine faglige kolleger for bøvlet revison af firmabilordninger.

– Det er vel i en revisors gener at forenkle mest mulig. Og det har vi gjort med splitleasing. Her er der mange penge at spare, især hvis man som tommelfingerregel kører mere end 60 procent i firmaregi, fortæller Steen Eintoft og tilføjer:

– Hvis man er både ejer af firmaet og bruger bilen privat, så kan der faktisk være besparelser at hente, selvom man kører mindre en 50 procent firmakørsel.

Simpel leasing, der er til at forstå

Ved splitleasing skal virksomheden ikke bøvle med afregning af kilometerpenge eller løntilskud ved fri bil.

Og som privatperson bliver du ikke beskattet, da det ikke er virksomheden, som stiller bilen til rådighed, men derimod leasingselskabet.

Her er med andre ord ikke brug for nogen revisor men blot en gps, som registrerer om kørslen er privat eller firmakørsel.

Hver måned fordeler Dansk Splitleasing med gps-data ved hånden, hvordan månedens kørsel skal fordeles. Både firmaet og den daglige bruger af bilen får en faktura på driften fordelt i forhold til det forbrugte antal kilometer.

Det er lige ud af landevejen. Nemmere kan det ikke gøres.

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/641242/splitleasing_er_skabt_for_bilister_ikke_revisorer

Splitleasing er det nemme alternativ

Nej, det er ikke en delebil – og så alligevel. Splitleasing er en finansiel leasingform, som også kaldes deleleasing. Der er nemlig tale om, at en privatperson deler driften af bilen med firmaet – så driften bliver betalt efter forbrug.

Der er mange penge at spare ved splitleasing. Det kan hurtigt blive en bedre forretning end de traditionelle aftaler om firmabil med beskatning – og meget nemmer for alle parter.

Med splitleasing handler det om brug af bilen – er kørsel privat eller firma? Det registreres på gps’en, og Dansk Splitleasing afregner hver måned forbruget uden bøvl med skat, kilometerpenge og løntilskud.

Er det private forbrug kun 20 procent, så betaler bilens daglige bruger 20 procent af egen lomme. Splitleasing bliver billigst for den private bruger, hvis der køres mest i firmaregi.

– Det er det enkle alternativ med tryghed om bilfinansieringen, som i dag er udfordret i traditionelle firmabilordninger, siger Steen Eintoft, direktør i Dansk Splitleasing, der fremhæver splitleasing som gennemsigtig og håndterbar for aftaleparterne.

– Det bliver næppe mere enkelt end at lade os fordele de månedlige udgifter efter forbrug. Hvis gps’en fortæller, at der har været firmakørsel 80 procent af tiden, ja så betaler firmaet 80 procent af driften. Enkelt og lige ud af landevejen.

Plus for alle

For firmaet er gevinsten også administrativ. Ved en aftale med en medarbejder – eller direktøren selv – undgår bogholderiet at skulle afregne kilometerpenge eller kalkulere løntilskud, hvis der stilles fri bil til rådighed.

Der er heller ingen beskatning, da det ikke er virksomheden men leasingselskabet, der stiller bilen til rådighed.

Den private part undgår besværligt kilometerregnskab. Det klarer gps’en, når brugeren angiver turen som privat eller firma. Splitleasing ændrer ikke på befordingsfradraget, som også gælder ved splitleasing.

– Vi kalder det split, men der er i realiteten tale om to leasingkontrakter – én til firmaet og én til den privatperson, der råder over bilen. Og det betyder, at hvert part kun betaler det, som gps’en registreres. Og det regnskab tager vi os af hver måned, slutter Steen Eintoft.

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/641235/splitleasing_er_det_nemme_alternativ

Klar til foråret med Audi RS 6 Avant

Dansk Splitleasing har gjort en Audi RS 6 Avant klar til dig. Med 560 HK vil du med sikkerhed nå frem i tide – hvis altså du er parat til hurtigt at slå til på dette helt vilde særtilbud af en lækkerbisken

Uanset om det er business eller privat, så bliver du næppe bedre kørende end i denne Audi RS 6 Avant. Dansk Splitleasing har allerede klargjort bilen og står klar med en attraktiv aftale.

Vi splitleaser den gerne, så du kan nyde hver en kilometer i denne high performance sportsvogn – uanset om du kører som firma eller som privat.

Få mere firmabil og bil til privat kørsel med splitleasing. Vi står klar med troværdig og ærlig rådgivning, og kan have bilen klar til dig på et par dage.

Audi RS 6 Avant leveres med komplet udstyrspakke, det vil sige det bedste af alt – og så kan vi naturligvis levere denne superbil i hele landet.

Giv os et kald på telefon 30806601

Dansk Splitleasing A/S

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/629912/klar_til_foraret_med_audi_rs_6_avant

Leasing behøver ikke at være et skattecirkus

Firmabilen bliver beskattet som et gode stillet til rådighed af arbejdsgiveren. Det sker med den begrundelse, at bilen i langt de fleste tilfælde anvendes privat, og derfor betragtes som en del af lønpakken.

Det er vel i princippet i orden, men problemerne opstår, når balancen i skatteligningen vælter, og her er der hele fire interessenter, nemlig brugeren af bilen, dennes arbejdsgiver, leasingselskabet og statskassen.

Vi ved alle, at bilklasse, alder, udstyr og type betyder rigtig meget, og derfor er det for leasingselskaberne og skat et mål i sig selv på dynamisk vis at få rubriceret de forskellige biler, der udbydes i standardskabeloner, så firmabilordninger kan nedbrydes i let forståelige koder/typologier, som gør værdiansættelsen nemmere.

I dag er bilmarkedet i opbrud. Fx udfordrer alene elbiler vores vanetænkning om et valg mellem diesel og bensin. Bilpriser og værdiansættelser flukturerer mere end brugerne, leasingselskaberne og skattevæsnet har været vant til, og derfor opstår der ganske skarpe diskussioner om retfærdighed og rimelighed i de værdiansættelser, som lægges til grund for firmabilbeskatningen.

Det er jo fair nok, for det betyder immervæk meget for alle, hvordan den månedlige udgift, indtægt eller beskatning balancerer i forhold til forventningen.

Har systemet overlevet sig selv?

Spørgsmålet er derfor, om det system vi har været vant til med skattemæssige værdiansættelser er tidsvarende. Måske er det tid til at overveje, om ikke vi skal skubbe skat ud af regnestykket og afregne firmabilen på en meget mere enkel og gennemsigtig måde.

Det er fx meget enkelt at se på, hvad en bil koster at finansiere over en periode på fx seks år. Hvis det beløb hvert måned fordeles efter forbrug til privat og arbejdsmæsssig kørsel, kan vi i princippet udelade skat af ligningen. Arbejdsgiveren betaler firmakørsel og brugeren betaler brug af bilen til private formål afregnet efter et gps-baseret system. Resultatet vil være, at bilen efter seks år er betalt uden besværlig skattemæssig indblanding og med en retfærdig fordeling i forhold til forbrug.

Enkel og ligetil, men alligevel ikke nok til at hindre de tilbagevendende disputser om firmabilordninger og værdiansættelser. Her er problemet lige præcis, at vi har ladet den sunde fornuft fordufte og overladt firmabilordninger til jurister og personalechefer, som med udgangspunkt i kendte og  traditionelle ordninger forsøger at lappe på de uretfærdigheder, der hele tiden opstår i et system, der ikke tør disrupte sig selv.

Jeg vil endda påstå, at systemet har overlevet sig selv, og at svaret på de udfordringer, vi fx ser med ændrede værdiansættgelser vil være at koble det offentlige – skattemæssig værdiansættelse – af systemet. I stedet kan vi sadle om til et system, hvor arbejdsgiveren betaler, når brugeren anvender bilen i firmaregi, men brugeren selv betaler, når der er tale om privat kørsel. Sværere er det ikke.

Fordel efter forbrug

Det vil betyde, at brugeren af bilen kan aftale sig frem til en komfortabel bil, som vedkommende måske knap selv kunne finansiere, ved at fordele udbetaling og de løbende afdrag og driftsomkostninger efter forbrug til arbejde og privat.

 

Er fordelingen fx 70/30 mellem firma og privat, kan man som privat bruger få en komfortabel bil med en samlet udbetaling på 100.000,- kr for kun 30.000 kr. Det er også kun 30 % af de faste afdrag og 

Dansk Splitleasing A/S

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/629911/leasing_behover_ikke_at_vaere_et_skattecirkus

Om få år er forbrændingsmotorer udfaset. Elbilen vil tage over, men vil det blive den eneste løsning? Splitleasing kan være en brugbar time-out på et marked i forandring.

Dansk Splitleasing er grundlagt i 2008 af direktør Steen Eintoft, som med en baggrund i revision har skabt en virksomhed, der har tilført markedet en enkel og håndterbar leasingmodel – splitleasing.

– Splitleasing er til dem, som bruger bilen i deres arbejde og en smule privat. Her splitter man regningen efter forbrug uden besværligt bøvl med skattemæssige værdiansættelser, fortæller  direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing.

Og der er masser af biler og heldigvis uden lange ventetider, lover Steen Eintoft, som hver uge finder frem til de veludstyrede biler, som kunder har udkigget sig – oftest på det kæmpestore tyske marked.

– Vi fornemmer også, at splitleasing bliver relevant for dem, der søger en time-out midt i en tid, hvor bilbranchen har leveringsvanskeligheder og er i gang med prisjusteringer midt i en grøn transformation, siger Steen Eintoft.

I dag er bilmarkedet igang med en kolossalt nybrud, som skal udfase bensin- og dieselbiler, og derfor kan leasing være en mulighed, mens markedet finder den nye normal. Og leasingbranchen er parat.

– Vi skal fortsat finde de mest efterspurgte biler til leasing. Det er den samme opgave, uanset om det er el eller diesel, vurderer Steen Eintoft, som ikke ser ændringer på bilmarkedet, som fundamentalt vil udfordre leasingbranchen.

Kontakt:

Dansk Splitleasing – splitleasing.dk – telefon 70 22 44 28

Direktør Steen Eintoft – se@splitleasing.dk – telefon 23 70 51 22

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/598048/brug_leasing_som_timeout

Splitleasing kan være vejen til drømmebilen. Dansk Splitleasing er markedsledende og har siden 2008 pejlet sig frem til de mest populære biler hos kunderne.

Vores kunder ved præcis, hvad de vil have, og de ved, at de kan få lidt sjovere bil for pengene, hvis de splitleaser.

I 2022 har 75 % af de biler, vi splitleaser, været Audi, Mercedes, BMW, Porsche og Land Rover.

Topudstyrede biler til danske drømmepriser, fortæller Steen Eintoft, direktør og indehaver af Dansk Splitlesing.

Splitleasing tiltaler især den selvstændige erhvervsdrivende, der kører meget arbejdsmæssigt, og gerne vil forkæle sig selv med komfort og køreglæde. Derfor bon’er fx Audi, Mercedes og Porsche markant ud.

Med splitleasing afregnes privat kørsel efter forbrug – enkelt og lige til.

Dansk Splitleasing finder, hvad kunden efterlyser, og trenden er typisk high-end biler.

– Det viser vores top-5. Men vi ser også tegn på, at trenden bliver bredere. Vi leaser i dag også varebilen og selvfølgelig el- og hybrider, fortæller Steen Eintoft, Dansk Splitleassing.

Med splitleasing er der ingen besværlige beskatningsregler. Via en gps udregnes fordelingen mellem privat og arbejdsmæssig kørsel, og det er en attraktiv model for alle, der kører mest arbejdsmæssigt.

Kontakt:

Dansk Splitleasing – splitleasing.dk – telefon 70 22 44 28

Direktør Steen Eintoft – se@splitleasing.dk – telefon 23 70 51 22

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/598047/topudstyr_til_drommepriser

 

Det er lige ud af landevejen. Dansk Splitleasing gør det nemmere, billigere og sjovere at køre firmabil

Med splitleasing behøver man ikke at efterlade firmabilen på arbejdspladsen. Her er ingen problemer med skat.

Splitleasing kombinerer firmabil og privatbil uden skattebøvl. Her afregnes forbruget hver måned let og enkelt med en elektronisk GPS-baseret kørebog. Meget nemmere bliver det ikke.

– Splitleasing deler leasingen og driften af bilen efter erhversmæssig kørsel og privat kørsel, fortæller adm. direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing.

– Fordelene er til at få øje på. På arbejde og privat får kunden mulighed for en bedre bil på en økonomisk overkommelig og nem måde. Og stort set uden bøvlet papirarbejde, siger Steen Eintoft og tilføjer:

– Det er for alvor sjovt, når man kører fx 70 procent af tiden i en komfortabel firmabil, og så forkæler sig selv resten af tiden som privatbilist uden at tænke på skatten.

Kunderne ved ofte, hvad de gerne vil køre i og finder måske selv frem til bilen. Ellers hjælper Dansk Splitleasing med alt det praktiske.

– Vi finder gerne bilen og klarer papirerene. Der er faktisk ikke meget, som kunden selv skal ordne – udover at afgøre, hvilken bil, det skal være.

Når det er på plads, så er der kun tilbage at indberette det månedlige kilometerforbrug for henholdsvis arbejde og privat kørsel.

Kontakt

Adm. direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing, telefon 2370 5122, mail se@splitleasing.dk

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/598046/delebil_med_splitleasing

Splitleasing er et håndslag mellem arbejdsgiver og ansat om at lave en fair bilordning uden besværlige beskatningsregler. Og du kan også lave aftalen med dig selv!

Du betaler selv, hvis du bruger bilen privat – ellers betaler firmaet.

Nemmere kan det ikke være, siger direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing, der for femten år siden – som den første – præsenterede denne leasingmodel på det danske marked.

I splitleasing deler man regningen mellem privat og firma i lige nøjagtig det forhold, som kilometertælleren viser. Det hjælper bilens gps med at styre. Det er en oplagt fordel for alle, som kører mest arbejdskørsel.

Dansk Splitleasing finder ofte bilen i Tyskland, som derfor typisk er Audi, Mercedes, BMW eller Porsche.

– Det er biler med et højt udstyrsniveau med tre år på bagen og dermed lav registreringsafgift. Vi får bilerne klargjort som ny, og vælger kunden elbil, så er det typisk en ny bil, pointerer Steen Eintoft.

Det eneste kunden skal gøre er at udpege lige nøjagtig den biltype, som han/hun ønsker, så klarer Dansk Splitleasing resten. 

– Vi finder og leverer præcis den bil, som kunden vil have, og som bonus har vi ingen ventetid.

Kontakt:

Dansk Splitleasing – splitleasing.dk – telefon 70 22 44 28

Direktør Steen Eintoft – se@splitleasing.dk – telefon 23 70 51 22

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/598043/splitleasing_uden_ventetid

Splitleasing kan bruges af alle, men er især en økonomisk fordel ved primært erhvervsmæssig kørsel. Gamle vaner holder ifølge Dansk Splitleasing liv i firmabilordningen.

Med splitleasing splittes regningen efter forbrug uden at skele til skattemæssige værdiansættelser, som i firmabilordninger.

Enkelt og praktisk.

Splitleasing er dermed et bedre alternativ til firmabilen og uden bøvl med regler om værdiansættelse, beskatning og så videre.  

Ifølge Dansk Splitleasing kan en medarbejder stikke knap 60.000 kr i lommen, hvis laver en aftale om splitleasing med deres arbejdsgiver. Arbejdsgiveren sparer selv godt 30.000 kr ved at splitlease.

– I forhold til en firmabil er der store besparelser, når man vejer op mod de vilkår, der gælder for firmabil med beskatningsgrundlag og driftsomkostninger til værksted, brændstof, vægtafgift og forsikring, fortæller konsulent Martin Henriksen, Dansk Splitleasing.

Regnestykket:

·        Eksemplet kan være en bil fra 2019 til 300.000, hvorpå der normalt skulle betales 390.000 i registreringsafgift ved køb

·        Med en udbetaling på 25% af de 300.000 kr – altså 75.000 kr – og en fordeling af kørsel mellem erhverv og privat på 80/20, skal medarbejderen betaler 15.000 kr i førstegangsydelse og arbejdgiveren de resterende 60.000 kr.

·        Med samme fordelingstal vil den månedlige ydelse for arbejdgiveren være 2.326 kr. Medarbejderen skal betale 581 kr om måneden.

·        På årsbasis sparer arbejdsgiveren 31.189 og medarbejderen slipper 59.746 billigere end ved en traditionel aftale om firmabil.

Dyre vaner

Direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing kalder det dyre vaner, som store dele af erhvervslivet har med at holde fast i den traditionelle firmabilordning.

– Det er faktisk ret ekstravagant, når især de såkaldte storkunder fastholder firmabilen.

Splitleasing er ganske vist nyt – men dog med 15 år på bagen i Danmark – så mon ikke vi i de kommnede år vil se nye kunder, efterhånden som flere firmaer trættes af de udfordringer, de løber ind skattemæssigt.

Det slipper man for med splitleasing, understreger Steen Eintoft.   

Kontakt:

Dansk Splitleasing – splitleasing.dk – telefon 70 22 44 28

Direktør Steen Eintoft – se@splitleasing.dk – telefon 23 70 51 22

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/598042/60000_i_lommen_ved_splitleasing

Det var engang kun ”blærerøvsbiler” som Maserati, Ferrari og Porsche, der blev importeret til splitleasing.

I dag er splitleasing en attraktiv leasingmodel for firmabilisten, der også vil køre lidt privat i sin bil.

Biludvalget har efterhånden nærmet sig den sædvanlige palette af populære firmabiler og sågar gulplade-vans som mål for splitleasing.

Da Steen Eintoft for mere end 15 år siden kunne se en forretning i at udbyde high-end luksusbiler i en splitleasingmodel, gjorde han noget ved det.

Resultatet blev, at bilglade erhvervsdrivende anskaffede sig drømmebilen – fx en Lamborghini eller Ferrari – som firmabil, og med splitleasing betalte de så de private kilometer af egen lomme.

– Det var dengang. Men vi handler nu stadig med high-end-biler, fordi det faktisk er en fornuftig måde at få adgang til drømmebilen i et afgiftsplaget Danmark, fortæller direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing.

Han slår dog fast, at Dansk Splitleasing i de senere år med succes har placeret splitleasing som et godt alternativ til den traditionelle firmabil med besværlige beskatningsmodeller.

– Det vil sige, at de gængse modeller for firmabiler – VW, Mercedes, BMW og Audi – nu også splitleases. Splitleasing er blevet mainstream men med et skær af luksus, da vi typisk leverer biler med en attraktiv udstyrspakke, som er sjælden i Danmark på grund af den høje beskatning, siger Steen Eintoft.

Køreglæde

For Dansk Splitleasing handler det også om at tilbyde afgiftsplagede danskere en større køreglæde.

– Enhver, der kører meget for firmaet, vil også gerne have en bil med masser af køreglæde.

Samtidig er det dejligt at være fri for at tænke på, om det er privat eller firmakørsel. Det regnestykke er kernen i aftalen med Dansk Splitleasing, og det tager vi os af hver den første i måneden, og det tager ti minutter, forklarer Steen Eintoft.

For med en elektronisk gps-baseret kørebog er det let og enkelt at opgøre kørselsforbruget. Her viser regnestykket også, at splitleasing først og fremmest er en fidus, når man kører mest firmakørsel.

– Vi får ofte det feed-back fra vores kunder, at de med en splitleasingaftale har fået mulighed for at køre i en bil, som ved levering er som ny, men med et udstyrsniveau, som langt overgår afgiftstunge nyindregistrere- de danske biler. De får ganske enkelt meget mere køreglæde for pengene, når de sætter sig bag rattet i en splitleaset bil, understreger Steen Eintoft.

Varebil som privatbil

At splitleasing er enkelt og nemt betyder også, at det er blevet en attraktiv løsning for privatkørsel i Vans. Varevognen er gledet ind i Dansk Splitleasings sortiment.

– Vi har hermed en løsning, hvor den ansatte slipper for at have SKAT på nakken ved at splitlease med såkaldte papegøjeplader. Det er den bedste løsning for varebiler for såvel mester og medarbejder, når man ved, at der vil være et behov for anvende varebilen til småture i fritiden, siger Steen Eintoft.

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/594587/fra_highend_til_mainstream

Bilmarkedet bliver elektrisk. Bilproducenterne udfaser forbrændingsmotorer, så kunderne om få år ikke står med noget valg. Leasing kan ifølge Dansk Splitleasing give nye kunder den time-out, som nogen har brug for på et marked i forandring.

Dansk Splitleasing har været på markedet længere end nogen anden aktør i den danske leasingbranche.

Firmaet er grundlagt af den siddende direktør Steen Eintoft, som med en baggrund i revision har skabt en virksomhed, der ikke bare leverer kendt leasingløsninger, men også har tilført markedet nye og enkle leasingformer, som fx splitleasing.

– Splitleasing er den administrativt mest enkle og mest oplagte model for det store publikum.

Det er til dem, som bruger bilen i deres arbejde og en smule privat.

Her splitter man regningen efter forbrug uden besværligt bøvl med skattemæssige værdiansættelser.

Det er en enkel og praktisk firmabilordning, siger direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing, og fortsætter:

 – Men splitleasing er ikke slået igennem blandt de såkaldte storkunder, der holder fast i traditionelle firmabilordninger.

Splitleasing er stadig nyt, og det tager tid at gøre op med firmapolitikken.

Men mange er godt trætte af de udfordringer, de nemt løber ind skattemæssigt. Det slipper man for med splitleasing. 

Faldende bilsalg

Bilforhandlerne har netop opgjort status for bilsalget i 2022, og det ser ud til, at bilsalget vil ende på det laveste niveau siden 2009.

En del af forklaringen er, at bilfabrikkerne oplever begrænsniger i produktion og levering. Det har så til gengæld skubbet yderligere fart i elbilmarkedet, som mange bilfabrikker har satset stort på.

– Der er masser af biler derude, og selvom bilsalget er bremset op, så finder vi i Dansk Splitleasing hver uge præcis de biler – ofte BMW, Mercedes og Audi – som vores kunder ønsker på det kæmpestore tyske marked.

Kunderne kan her få den bil, de drømmer om. For mange er leasingvejen måske også en time-out midt i en tid, hvor bilbranchen har leveringsvanskeligheder og samtidig står midt i en grøn transformation, siger Steen Eintoft.

 Øget interesse for leasing

Danmarks høje bilafgifter er et vilkår, når man skal skrue en god forretning sammen indenfor leasing.

Steen Eintoft har været med længere ned nogen anden, og har indgående kendskab til de mange forskellige modeller for leasing, der er på markedet.

– De har alle som formål at give flere danskere adgang til de attraktive biler via almindelige lejeaftaler eller finansiel leasing.

I dag er bilmarkedet igang med en kolossalt nybrud, som skal udfase bensin- og dieselbiler, men markedet for leasing vil fortsætte, siger Steen Eintoft og uddyber:

– Grundlæggende gør det ikke den store forskel for os.

Vi vil fortsat være den del af markedet, som finder de efterspurgte biler til leasing, og det er den samme opgave for os, uanset om det er en elbil eller en dieselbil.

Elbiler har i en periode endnu en lavere registreringsafgift, og det betyder, at elbiler ofte leveres som spritnye modeller.

I Dansk Splitleasing ser Steen Eintoft og hans medarbejdere et marked i forandring.

Men de ser altså ikke noget i ændringerne på bilmarkedet, som fundamentalt vil udfordre leasingbranchen.

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/594586/bilmarked_i_opbrud

Splitleasing favner stort set alle biltyper. Og kunderne er bestemt ikke blinde for, at de kan få lidt sjovere bil for pengene, hvis de splitleaser. Det viser en opgørelse fra Dansk Splitleasing.

Med splitleasing deler man bilen med sin arbejdeplads, og din private kørsel afregnes efter forbrug.

Enkelt og lige til.

Tendensen har fra start været, at det typisk er high-end biler, der er målet for splitleasing, og der er noget om snakken viser en Top-5 fra Dansk Splitleasing.

– Bortset fra, at trenden bliver stadig bredere, så er der noget om snakken.

Vi leaser i dag også varebilen og selvfølgelig el- og hybrider, der efterspørges mere og mere, fortæller direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleassing.

Men han indrømmer, at det stadig er flotte luksusbiler, der står højest på ønskesedlen.

– Splitleasing tiltaler fx også den selvstændige erhvervsdrivende, der kører meget arbejdsmæssigt, og gerne vil forkæle sig selv med komfort og køreglæde.

Derfor fylder fx Audi, Mercedes og Porsche stadig meget og bon’er fortsat markant ud.

De mest populære splitleasingbiler er tyske

Med splitleasing udregner en gps fordelingen mellem privat og arbejdsmæssig kørsel, og der er ingen besværlige beskatningsregler.

Flere og flere har fået øje på denne enkle leasingform, der er attraktiv for alle, der bruger sin bil mest til arbejdsmæssigt formål.

Markedet er derfor ved at blive meget bredere.

Men et er trends – noget andet statistik.

Dansk Splitleasing, som har været markedsledende i mere end 10 år, har meget god pejling med, hvad der er for nogle biler, som kunderne ønsker, og som de beder Dansk Splitleasing om at lave en splitleasingaftale på.

Den procentvise fordeling over populære bilmærker på splitleasing markedet viser en klar overvægt af tyske kvalitetsbiler, hvor brtiske, men indisk ejede, Land Rover først på 5. pladser bryder den tyske dominans:

  •  Audi 21%
  • Mercedes 19%
  • BMW 15%
  • Porsche 15%
  • Land Rover 5%

De fem bilmærker dækker altså 75% af markedet for splitleasede biler, og sy ud af ti af disse er tyske biler.  VW og Volvo følger efter uden for Top 5 efter med henholdsvis 4% og 3% af markedet.

Kontakt:

Dansk Splitleasing – splitleasing.dk – telefon 70 22 44 28

Direktør Steen Eintoft – se@splitleasing.dk – telefon 23 70 51 22

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/589033/top_5_splitleasing

Dansk Splitleasing henter topudstyrede biler hjem fra udlandet til såvel arbejde som privat brug. Og du kan få lige præcis den bil, du vil have og her er ingen ventetid.

Splitleasing deler regningen mellem arbejde og privat i lige nøjagtig det forhold som kilometertælleren viser.

Det hjælper bilens gps med at styre. Og splitleasing er en oplagt fordel, så snart du kører markant mest arbejdsmæssigt.

– Splitleasing er et håndslag mellem arbejdsgiver og ansat om at lave en fair bilordning uden besværlige beskatningsregler.

Du betaler selv, hvis du bruger bilen privat – ellers betaler arbejdsgiveren. Nemmere kan det ikke være, siger direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing.

 Det eneste kunden skal tænke på, er at udpege lige nøjagtig den biltype, som han/hun ønsker, så klarer Dansk Splitleasing resten. 

 – Vi finder bilen – typisk Audi, Mercedes eller Porsche i Tyskland – med højt udstyrsniveau og med tre år på bagen for få lavere registreringsafgift. Den er klargjort som ny, og hvis kunden vælger el eller hybrid, så er det typisk en hel ny bil, forklarer Steen Eintoft.

Dansk Splitleasing leaser biler til alle formål med gennemsigtige handelsaftaler uden overraskelser.

For den kræsne kunde med hang til high-end biler, så er både Mercedes og Ferrari en mulighed. Og hvis svenden gerne vil kunne benytte sin kassevogn privat, så findes der også drømmebiler på dette marked. 

 – Vi har hele Danmark som kundeunderlag, og vi handler også biler med danske forhandlere

For Dansk Splitleasing går jagten altid ud på at finde den bil, som kunden ønsker, nemt og uden ventetid og til levering i hele landet.

Uden at bekymre sig om beskatning, eller om bilen benyttes privat eller til arbejdsmæssig kørsel, siger Steen Eintoft og pointerer, at splitleasing handler om fair regler, der er til at forstå.

Kontakt:

Dansk Splitleasing – splitleasing.dk – telefon 70 22 44 28

Direktør Steen Eintoft – se@splitleasing.dk – telefon 23 70 51 22

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/589032/slip_uden_om_koen_med_splitleasing

Flexleasing er en model, hvor du slipper for at betale hele afgiften på din bil.

Den danske registreringsafgift er meget høj og kan være en stor udskrivning, særligt ved leasing af biler i en højere bilklasse.

Ved en flexleasingaftale afbetales afgiften gennem månedlige rater.

Du betaler derved kun afgift for den periode, du kører bilen i.

Flexleasing er godkendt af SKAT og skal foregå gennem et leasingselskab.

Dansk Splitleasing kan rådgive og etablere flexleasing, eksempelvis i forbindelse med en splitleasingaftale.

Hvad er flexleasing?

Når du flexleaser en bil, betaler du bilens registreringsafgift i procentvise rater. Du skal dermed have færre penge op af lommen, den dag du opstarter leasingperioden.

Hvis den bil, du ønsker at lease, er under 3 måneder gammel, skal du betale 2 % af afgiften månedligt. Er bilen under 3 år gammel, skal du betale 1 % af den samlede registreringsafgift for hver måned, du leaser bilen.

Er bilen mere end 3 år gammel, skal du kun betale 0,5 % af den samlede registreringsafgift pr måned, du leaser bilen.

Leasingselskabet registreres ved flexleasing som ejer af bilen, og du registreres som bruger.

Ud over den månedlige betaling af afgift, skal du ved indgåelse af en flexleasing aftale betale et depositum for bilen, det forventede værditab i perioden, et gebyr for kontraktoprettelse og en periodes forudbetaling på leasingydelsen.  

Hvornår er det fordelagtigt at flexlease?

Flexleasing er den perfekte løsning til specielle og dyre biler. Det kan også være fordelagtigt at benytte sig af flexleasing til biler, som kun bruges i en kortere periode.

Eksempelvis en cabriolet i sommermånederne. Flexleasing er også en fordelagtig løsning til udlændinge, der ansættes i danske virksomheder for en periode.

Mange vælger således flexleasing til brug for biler, der kun har nummerplader på i en begrænset periode. Typisk udarbejdes disse kontrakter som private kontrakter.

Som tommelfingerregel siger man, at flexleasing er særligt fordelagtigt for dig, hvis du gerne vil lease en bil som er mere end 3 år gammel og koster mere end 400.000 kr.

Beløbet på 400.000 kr er sat ud fra de omkostninger, der er i forbindelse med oprettelse og administration, når du benytter dig af flexleasing, holdt op mod bilens værditab i leasingperioden.   

Baggrunden for anbefalingen om, at bilen skal være 3 år gammel, før flexleasing er fordelagtigt, er at man de første 3 år af bilens levetid skal betale 1 % af den samlede registreringsafgift pr måned, mens man for biler, som er ældre end 3 år, kun skal betale 0,5 % af den samlede registreringsafgift pr måned.

Kombinér flexleasing og splitleasing på din luksusbil
Da flexleasing er særligt fordelagtigt ved leasing af biler, der har et stort værditab i leasingperioden, vil det kunne svare sig for dig at benytte dig af flexleasing, hvis du ønsker at lease en luksusbil.

Hvis bilen er en firmabil, kan du desuden kombinere din flexleasingaftale med en splitleasing aftale.

Du kan derved “flytte” omkostningen til firmaet for den del af bilen, der benyttes erhvervsmæssigt. Således undgår du at blive beskattet privat for den del som bruges til erhvervskørsel.

Kører du eksempelvis kun 10% privat, vil 90% af bilens totale omkostninger blive faktureret til firmaet. Læs meget mere om splitleasing her.

Splitleasingberegner, tryk HER 

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/competence/view/338891/flexleasing

Dansk Splitleasing mærker interesse for brugte premium-biler. Flaskehalse i forhold til levering af nye biler får kunderne til at søge nye veje

Forhandlere af biler over hele landet mærker stærk stigende interesse for brugte biler. Det smitter af på priserne, og brugte biler er dyre som aldrig før.

Årsagen er problemer med levering af nye biler på grund af mangel på mikrochips ovenpå coronakrisen.

Det får den utålmodige kunde til at afsøge markedet for at finde ud af, hvordan man får mest bil for pengene.

Og her ender mange hos Dansk Splitleasing i Faxe, som gennem mange år har hjulpet kunderne med at finde de biler, som de gerne vil have – typisk på det tyske marked.

Dansk Splitleasings koncept er at hente tre år gamle afgiftslettede og veludstyrede premiumbiler til det danske marked på en leasingaftale, der deles mellem arbejdsgiver og ansat.

For os handler det om at give adgang til veludstyrede biler på favorable afgiftsvilkår, og vi møder nu helt nye kunder, som overvejer splitleasing.

På den måde får de en tip-top moderne bil til såvel arbejds- som privatbrug, siger direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing, og fremhæver, at firmaets mangeårige erfaring med at finde og hente de rigtige biler til Danmark også spiller ind,

Ventetiderne på nye biler har vist eksempler på at brugte biler opkøbes af forhandlere til noget nær nyvognspris.

Det betyder selvfølgelig, at kunderne skal gøre op med sig selv, om de vil betale fuld pris for noget brugt, eller om de vil gå nye veje.

Vi har mange kunder, der kommer igen og igen og fornyer deres splitleasing.

Det interessante er, at nye kunder har opdaget, at de kan få meget mere bil og en stor fleksibilitet ved at lave en splitleasing fremfor at betale en overpris på en brugt bil, fortæller Steen Eintoft.

Firmaets erfaring med at afsøge store tyske brugtvognsdatabaser giver et godt forspring i forhold til at finde den bil, som kunden gerne vil have.

Og vi handler faktisk på præcis de samme vilkår, som vi altid har gjort, så vores priser er bestemt blevet meget mere konkurrencedygtige i takt med at brugtbilsmarkedet bliver presset, slutter Steen Eintoft.

Kontakt

Adm. direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing, telefon 2370 5122, mail: se@splitleasing.dk

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/585288/dyre_brugtvogne_oger_interesse_for_splitleasing

Det koster 10 minutter hver den første

Tømrermester Troels Hansen kører mange firmakilometer i sin BMW X6.

Med Roskilde som base og en aftale med Dansk Splitleasing, transporterer Troels Hansen sig på behagelig vis mellem sine mange kunder, virksomheder og boligforeninger, der skal bruge en tømrer, murer eller maler.

 Jeg har splitleaset flere biler i de sidste 7-8 år.

Det passer mig godt, for jeg sætter pris på at køre i en veludstyret bil – også når jeg er på arbejde!

Når man kører meget, vil man også gerne have en bil, der giver køreglæde.

Og så er det dejligt at være fri for at tænke på, om det er privat eller firmakørsel.

Det regnestykke tager vi hver den første, og det tager ti minutter, fortæller tømrermester Troels Hansen.

Dansk Splitleasing gør det let og enkelt med en elektronisk gps-baseret kørebog at opgøre kørselsforbru-get.

Og splitleasing er en klar fidus, når man kører mest firmakørsel.

Fordelen ved splitleasing er, at det giver mulighed for at få en bil, som ved levering er som ny, men med et udstyrsniveau, som langt overgår afgiftstunge nyindregistrerede danske biler.

Jeg får dermed meget mere køreglæde for pengene, når jeg sætter sig bag rattet i en splitleaset bil, siger Troels Hansen.

Dansk Splitleasing har vi leasingmodeller til alle, siger direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing og fortsætter:

Der er også attraktive løsninger for privatkørsel i Vans – varevognen.

Og der er ingen grund til at frygte Skat, når man kører rundt med papegøjeplader.

Vil du f.eks. gerne bruge varebilen til private småærinder uden at have Skat i nakken, så er splitleasing den bedste løsning.

Dansdk Splitleasing laver løsninger for splitleasing af Vans for både mester og for medarbejdere, der også ønsker at anvende varebilen til småture i fritiden.

Kontakt

Adm. direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing, telefon 2370 5122, mail: se@splitleasing.dk

 

link til Motor magasinet:https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/585287/det_er_nemt_og_bekvemt

Dansk Splitleasing kan levere de løsninger, der efterspørges. Og selvom el og hybrid har fart på generelt, så har leasingmarkedet været tøvende i forhold til el-og hybridbiler. Det er ifølge Dansk Splitleasing ved at vende

Dansk Splitleasing har i de senere år udvidet sit udbudaf varianter.

Det er ikke kun luksusbiler, men også mindre og sågar varebiler, der nu leases efter den nemme splitmodel, hvor arbejdsgiver og ansatte deler regningen hver måned efter forbrug.

Og efter en vis tøvenmærker vi også interesse for splitleasing af el-og hybridmodeller.

De er i dengrad stormetind på markedetog nuefterspørges de også som splitleasing.

Vil man havestrøm somdrivmiddelfinder vieller kunden selvden ønskede bil-uanset om detskal væreen flyder eller enslæber, siger direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing.

Helt nye modellerDansk Splitleasing har somforretningsgrundlag at finde de biler, som kunderne drømmer om, og det ertydeligt, at der kommer flere og flere henvendelser omel-og hybridbiler.

Den store forskel for os handler om,at el og hybrid favoriseres med lavereafgifter.

Derforvil vi oftevælge at levereen heltny bil,når det handler omel og hybrid.

Det betyder også, at vi altid vil levereden nyeste batteriteknologiog dermedkan garantere flerekilometer per opladning til glæde for voreskunder, pointere Steen Eintoft.

Væk med bøvlet med splitleasingfårkunderne en nem og uburueukratisk firmabilordninguden besværlig beskatning,hvor privat og arbejdsmæssig kørselindberettesmed hjælp af en GPS hver måned.

Dansk Splitleasingdelersåudgifterne til arbejdsgiver og ansatte efter forbrug.- Vi undgår bøvlmed beskatning på lønsedlen, og arbejdsgiveren slipper for administartion og totaleomkostninger.

Det gælder uanset, om vi handler med en tre år gammel, veludrustret luksusbil eller envelrenommeret og afprøvet hybridmodel.

Dansk Splitleasing lægger optil,at kunderne selv finder ud af, hvilken bil de vil have.

Derefter tager desig af det praktiske med regnskabet, som er detsammeuanset drivmiddel.

Dansk Splitleasing splitterhver måned regningen i to efter efter forbrug.-Nemmere kan det næsten ikke gøres, og det er–ser det ud til–ved at gå op for flere og flere, slutterSteen Eintoft.

KontaktAdm. direktør Steen Eintoft, Dansk Splitleasing, telefon 2370 5122, mail: se@splitleasing.dk

link til Motor magasinet:https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/585286/der_er_kommet_strom_pa_splitleasing

Ønsker du en splitleasingaftale på en importeret brugt bil, har du to muligheder for indkøb af bilen. 

Du kan købe bilen hos den forhandler, hvor du har fundet bilen og forhandlet om prisen.

Alternativt kan du fortælle os om de ønsker og krav, du har til din kommende bil, så vi kan hjælpe dig med at finde en bil. Vi har et kæmpe netværk, vi kan trække på, og vi har stor erfaring i at finde de rigtige biler til vores kunder.

Når vi har hjulpet dig med at finde den rigtige bil, sørger vi for alt papirarbejdet i forbindelse med leasing af importbilen.

For importerede biler kan det næsten altid bedst svare sig at kombinere splitleasing med flexleasing.

Det vil sige en leasingaftale, hvor registreringsafgiften afregnes for den ønskede leasingperiode.

Læs mere om flexleasing her
 

Service vil typisk blive afregnet efter forbrug.

Det vil sige, at vi viderefakturerer den faktiske omkostning på service direkte på splitleasingydelsen. Serviceaftaler på brugte biler er ofte meget dyre at tegne, da forhandleren eller værkstedet ikke kender bilens historik.

Mindre tab på restværdi ved leasing af importbil – ingen afgift
Splitleasingaftaler på brugte biler er normalt finansielle leasingaftaler, hvor leasingtager garanterer for bilens restværdi. Her er dog tale om bilens restværdi uden afgift.

Det vil sige, at risikoen for udsving i bilens reelle markedsværdi i forhold til restværdien er mindre.

Prisberegner

link til Motor magasinet: https://www.motormagasinet.dk/competence/view/332371/splitleasing_af_importbil

Udlev drømmen om luksusbiler med leasing gennem Dansk Splitleasing

For de fleste af os er eksklusive biler i garagen kun noget, vi drømmer om, særligt på grund af den ekstreme bilafgift og beskatning, vi slås med herhjemme.

Hos Dansk Splitleasing har vi en løsning, der gør det økonomisk overkommeligt at realisere drømmen, uanset om det drejer sig om en spritny Mercedes, BMW eller Porsche, eller om du vil importere din drømme-Corvette fra USA.

Ingen beskatning ved leasing af luksusbiler

Med splitleasing slipper du helt for beskatning af din luksusbil.

Vi splitter aftalen op i to på den bil, du gerne vil lease: én del til virksomheden og én del til dig som privatperson.

Dermed er der tale om privatkørsel i en privatejet (leaset) bil, når du kører privat, og erhvervskørsel i en firmaejet (leaset) bil, når du kører erhvervskørsel. Simpelt og 100 % reelt.

Det er en ordning, som er godkendt af SKAT, og som blot kræver dokumentation.

Dokumentationen sørger vi for. Du skal derfor kun vælge bilen og føre kilometerregnskabet, og så er du også klar til leasing af luksusbiler.

For at gøre det let for dig at holde styr på kilometerregnskabet, altså præcist hvor meget bilen bruges hver måned til henholdsvis erhvervskørsel og privatkørsel, bruges en elektronisk GPS-baseret kørebog.

Alle omkostninger forbundet til bilen fordeles ud fra dit kilometerregnskab.

Dette inkluderer leasingydelse, forsikring, brændstof, service mm.

Kører du eksempelvis 80 % af dine kilometer som erhvervskørsel, får virksomheden 80 % af alle udgifter på bilen viderefaktureret af os, og du får så en faktura fra os på de sidste 20 %, svarende til det, du har kørt privat.

Med denne model er der ingen beskatning af firmabil eller lignende.

Du betaler som privatperson for den private benyttelse af bilen, fordelt efter kilometerforbruget.

Her kan du se fordelene ved splitleasing af en luksusbil på hvide plader.

Dette er illustreret ved en sammenligning mellem firmabil og splitleasing™ ud fra en given kilometer-fordeling.

Kombiner flexleasing og splitleasing på din luksusbil

Ved leasing af luksusbiler vælger mange at benytte sig af flexleasing(link).

Ved flexleasing skal man nemlig kun betale registreringsafgift for den periode, man ønsker at benytte bilen.

Ved at kombinere en flexleasingaftale med en splitleasingaftale vil du uden at blive beskattet kunne “flytte” omkostningen til firmaet for den del, bilen benyttes erhvervsmæssigt.

Kører du eksempelvis 90 % privat, vil 10 % af bilens totale omkostninger blive faktureret til firmaet.

Vi samarbejder med flere flexleasingselskaber, og der kommer hele tiden nye til.

Læs meget mere om flexleasing her

Leasing af importeret luksusbil

Hvis du ønsker at lease en importeret luksusbil, har du to muligheder.

Du kan vælge at købe drømmebilen hos den forhandler, hvor du har fundet den.

Når du har færdigforhandlet prisen på bilen, sørger vi for at udarbejde leasingaftalen.

Alternativt kan du informere os om de ønsker og krav, du har til din kommende bil, og vi vil så yde den service at trække på vores netværk for at finde din drømmebil.

Vi har stor erfaring i at hjælpe vores kunder med at finde de rigtige biler til de rigtige priser.

Vær opmærksom på, at det næsten altid bedst kan betale sig at kombinere splitleasing med flexleasing ved leasing af importbil.

Uanset hvilken løsning du vælger at gå med, så tager vi os af alt papirarbejdet i forbindelse med leasing af din importbil.

Få en hurtig beregning af din splitleasing her

link til Motormagasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/585278/splitleasing_af_luksusbiler

Erhvervsleasing med lav beskatning – eller med nul beskatning?

Få et professionelt tjek af din firmabilordning og se om du kan få en firmabil med lav beskatning.

Med en splitleasingsløsning fra Dansk Splitleasing kan du endda helt slippe for at betale skat af din firmabil.

De fleste af os vil gerne bidrage til at betale skat i Danmark, men dog ikke mere end nødvendigt

Vi søger derfor modeller for at få en firmabil med så lav beskatning som muligt.

Et gennemgående krav til modeller og løsninger til firmabil med lav beskatning er naturligvis, at de er lovlige og ikke bliver omstødt midt i forløbet.

Splitleasing er en sådan løsning. SKAT har godkendt ordningen, og dermed er din mulighed for at opnå en lav beskatning en realitet.

Du kan faktisk helt fjerne beskatningen fra dit budget.

Det der, kort fortalt, ligger bag løsningen, er hverken en smart fidus eller et spørgsmål om firmabil med høj beskatning eller firmabil med lav beskatning, men blot en simpel opdeling af bilens udgifter, herunder finansieringen/leasingydelsen.

Det er umiddelbart helt almindelig sund fornuft, at når du og din virksomhed deles om alle udgifter på bilen, er der ikke mere tale om et skattemæssigt frynsegode, du har fået stillet til rådighed.

Det er jo også din bil i denne leasingmodel.

Du betaler som privatperson for de kilometer, du rent faktisk kører privat, og virksomheden betaler for de kilometer, du kører i erhvervsøjemed. Alle udgifter fordeles og beregnes efter denne model.

Alt dette står vi for hos Dansk Splitleasing. Du skal blot føre kilometerregnskabet, og selv dette kan næsten fuldt ud automatiseres. Således har du ikke bare fået en firmabil med lav beskatning, men også en helt skattefri ordning.

Du er velkommen til at kontakte os

Vi står altid til rådighed med support og rådgivning omkring hele bilens driftsøkonomi, og med det enkelte leasingtilbud følger altid et budget for bilens driftsomkostninger.

Vi tilbyder således en samlet pakke med hovedvægt på god rådgivning for den enkelte kunde.

Kontakt

link til Motormagasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/585277/leasing_af_firmabil

Dansk Splitleasing har siden 2008 tilbudt splitleasing™ til vores kunder.

Firmaet er stiftet og ejet af Steen Eintoft, som har 10 års erfaring fra revisionsbranchen.

Han er uddannet Cand. Merc. Aud. og har dermed den fornødne teoretiske viden og praktiske erfaring til at kunne bistå vores kunder med solid rådgivning og vejledning i forbindelse med indgåelse af aftaler om splitleasing.

Vi arbejder sammen med seriøse underleverandører, der er med til at sikre vores kunder den bedste service.

Vores kunder er alle typer danske virksomheder, der har fokus på at have en så omkostningseffektiv bilpark som muligt.

Dansk Splitleasing er Danmarks mest erfarne udbyder af firmabiler uden beskatning.

Umiddelbart lyder dette næsten for godt til at være sandt, men vores koncept er godkendt af SKAT.

Læs mere om skattefordelene ved splitleasing her, eller kontakt os for en konkret beregning af netop dine fordele.

Splitleasing kan lade sig gøre, hvad enten det drejer sig om biler på gule eller hvide plader. Vi tilbyder også splitleasing med en underliggende flexleasing, der især på dyrere biler kan give endnu større besparelser.

Vi står altid til rådighed med support omkring hele bilens driftsøkonomi, og med det enkelte tilbud følger altid et budget for bilens driftsomkostninger.

Hos Dansk Splitleasing tilbyder således en samlet pakke med hovedvægt på god rådgivning for den enkelte kunde.

Kontakt os og hør mere!

link til Motormagasinet: https://www.motormagasinet.dk/announcement/view/585274/om_dansk_splitleasing